4/8 :)

Hejje alla bloggare! Idag vakna jag upp med den sötaste. Tss sen hade hon och jag lite kul med vattenslangen :D
Sen gick hon och jag till ica och panta burkar för att kunna köpa glass. Ojj nu låter det som vi är värsta fattilapparna xP
Nejje men vi tänkte att de va lika bra sååå vi köpte mummsiga glassar och gick hem till min mormor och där satt hon och illis, yieeepii!
Sen åkte vi upp till Djurö och åt lite mat jag illis och mormor. Vi släppte av Gabby vid pizzan. 
Efter maten gick jag ut till Antonia och Jeffa och där mötte vi dom äckligaste av dom äckligaste... Victor och Tom!
Sen träffa vi Patrik och va med honom till 23.00 typ. Jag och Antonia fick så klart sorgskratt damp på bron där vi pratar om en person som är väligt jävla aktuell för oss just nu.
Jaaa nu sitter jag här och chattar med Antonia och Patrik som alltid finns där för en :) Älskar er! <3
Pallar inte skriva mer även fast det finns sååå mycke mer att berätta :D
Puss och Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0