fett sämst kväll

Häjje alla bloggare! Ibland orkar jag bara inte se dom.. Men ibland är dom det viktigaste i mitt liv. Seriöst ni betyder så jävla mycke men, ibland undrar jag om det verkligen är äkta eller ifall ni bara spelar.
Naee nu ska jag berätta om dagen :D
Vakna vid halv 12 idag igen, messa Antonia och åkte till mölnvik för att köpa skor.. Jaaaa det gick ju bra xP
Hitta inte ett enda par! Eller joo ett men kosta fett mycke så det va bara onödigt.
Vi åkte hem och gick och bada vid henne brygga. Simma fett långt * STOLT*
Sen går vi och käkar lunch/ middag nere i vinterhamn. Sen blev det mjukglass MUMMS! 
Aja vi går hem till henne igen och badar i poolen och messar Patrik, Jeffa och Victor ifall dom vill komma kl 20.00 på pool "party".. Vilket party det blev xP
Sen går vi ut på gärdet och möter Marija och Angela.. YEEPII!
Seriöst jag blev fett myggbiten så jag gick hem och satte mig vid datan för att skriva i min fiiina blogg xP
Nu chattar jag med Antonia och Kevin...
Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0