Igår och idag :D

Häjje alla läsare! Igår va det grymt tråkigt. Sämst väder asså! Jag va med Antonia och vi gick ner till sommarhamn och åt lunch och där sitter en grymt söt kille ( hehe). Haha vi va lite barnsliga och tig varsin BerkaBus läsk :D
Vi mötte min unga mormor på vägen hem och hon skulle gå dit med Jeanette och Lova och äte typ lunch/middag eller nåt. När vi kom hem till Antonia kollade vi massa bloggar och jag va bara tvungen att visa henne en från Mjauliin´s blogg när våran kompis Lotta är lite morgon trött ( hihi). Efter det så bada vi i hennes pool och vi gjorde en sak och Antonia typ försökte dränka mig hela tiden men HAHA jag tog mig upp så EPIC FAIL lilla gumman! ;) <3
Idag: Vakna av att nån med dolt nummer ringer.. YEAH jag svarar inte när det är dolt nummer förutom när jag vet att Antonia ska ringa och hon säger samma sak varje gång: Men jag ska ändra.. My ass gumman :)
Hehe jag är lite trött för jag somna faktiskt vid typ halv 2 inatt men sen messar Kevin och väcker mig för han lova att han skulle göra det men va lite seg, och sen säger han att jag ska somna om!!! Somna typ vid 4 igen såee..
Ska va med Antonia sen när hon har städat klart sitt rum. OH SHIT! Glömde att jag måste dammsuga heeeeela huset så måste gå hehe.. 
Pussarrwwww <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ^^

2009-08-12 @ 16:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0