Måndaggh :P

Hejje alla läsare!
Vakna idag kl 1 ( hehe). Det va inte sådär jättebra väder så jag satte mig vid datan och kolla min facebook. Emilia va inne så jag fråga om hon kunde fixa min blogg och YEEES det kunde hon :D
Som ni ser så är det bilder på min kung Michael, Bilder på mig och mina kompisar. Sen va det ju 3 av mina aktter och en bild från teneriffa :)
Jag messa Antonia direkt på morgonen och hon skulle med Peffner till stallet.
Träning idag kl 19.00-20.30 sen direkt efter surfing med Antonia och Jeffa ( Peffner) :D
Tänkte skriva några bloggar som jag tycker ni ska kolla in :)
www.antoniiarollby.blogg.se
www.emilianybergs.blogg.se
www.linaedler.blogg.se
www.kimzim.blogg.se
www.limmad.blogg.se
Hehe det kommer fler senare men nu blir det Michael Jackson på högsta volym :D
Puss och Kram// ooohdamn

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack så mycket

2009-08-10 @ 20:49:54
URL: http://emilianybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0