tråååk onsdag

FuckOff! Nu har jag seriöst tröttnat på allt skit om åldern! Man får väl umgås och älska den man vill? Jaa menar att varför ska alla andra bry sig, dom har väl ett eget liv att sköta och inte gå runt och förstöra mitt och mina kompisars..
Aja Shit the same..
Idag vakna jag vid typ 12, gick upp, hälde upp ett glas vatten och la mig i solen. Grymt varmt idag asså. Sen så logga jag in på pea och där va det nån 19 åring som påstod sig va en 14 åring som så gääärna ville träffa mig.. FAKK OFF på honom :D
Gick och träna kl 19.00 till 20.30. Antonia och Jeffa kolla på den och direkt efter träningen så gick vi och bada :D
Kallt men såå jävla skönt efter träning xP
Vi gick hem och bytte om och gick sedan ut för att göra det vi alltid gör.. Bara går runt xP.. Vi ringde Patrik och han kom ut i typ en halv timme.
Nu chattar jag med Chris och vi diskuterar en skiiiit tråkig sak men jaja har inget annat att göra ändå ;D
Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0