YEAH :D

Häjje alla bloggare! Vakna idag vid halv 12 och messa Antonia. Hon låg och sola som alltid :)
Jag skulle bara äta frukost så skulle vi gå till berget sen. Aja möter henne vid bron och där badar Daniel Elofsson och nån utav hans kompisar. Jag visste inte att hon och jag också skulle bada så jag fick bada i BH och shorts xP
Efter vi har badat och solat i några timmar så går vi hem, äter och duschar och möter varann igen :P 
Vi möter dom 3 skabbråttorna: Robin, Victor och Pontus.. YEAH!
Hehe men vi gick typ till busshållsplantsen för att se ifall det fanns nå kul att göra där men allt som fanns va äckliga mygg så vi gick hem till Antonia och kolla på Donkey Punch( stavas?)
Äcklig film men jaja hon följer mig till bron och sen säger vi hejdå och loggar in på msn så vi kan fortsätta och skratta åt ingenting :D
Jaa det va väl det " intressanta" av den här dagen
Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0